Σε φιλικό παιχνίδι που έγινε στην Αθήνα, η Εθνική μας ομάδα των Ελπίδων ηττήθηκε με 2-1 από την αντίστοιχη της Ελλάδας.
Ο αγώνας έγινε στις 30.05.2009 στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά και η Ελλάδα έφθασε στη νίκη από τέρματα που πέτυχαν οι Κουτσιανικούλης (49’) και Μήτρογλου με πέναλτι στις καθυστερήσεις.
Η Κύπρος προηγήθηκε στο 41ο λεπτό με πλασέ του Γιώργου Ττόφα.
Ο προπονητής της Εθνικής μας Άντρος Κουλουμπρής (φωτογραφία) χρησιμοποίησε τους ακόλουθους ποδοσφαιριστές:
Τάσος Κίσσας (79΄ Κωνσταντίνου), Χρίστος Ευθυμίου (79΄ Κ. Κυριάκου), Κωνσταντίνος Ζάρνας, Δημοσθένους (54΄ Χρίστος Νικολάου), Παναγιώτου (79΄ Καστάνας), Αντώνης Κατσής (79΄ Χάρης Δράκος), Κυριάκος Πελεντρίτης, Άγγελος Τσιακλής (73΄ Χ. Κυριάκου),Γιώργος Κολοκούδιας (79΄ Σταύρου), Τόφας (68΄ Σταμάτης Πάντος), Χρίστος Ξενοφώντος (56΄ Κώστας Μάρκου).






