Η Εθνική Ελπίδων σε σημερινό (12/8) παιχνίδι που έγινε στο Δασάκι στο πλαίσιο της προκριματικής φάσης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος U-21 της ΟΥΕΦΑ, ηττήθηκε από την αντίστοιχη της Νορβηγίας με 3-1.
Οι φιλοξενούμενοι άνοιξαν το σκορ από γκολ του Σίγκχ στο 35ο λεπτό. Στην επανάληψη και συγκεκριμένα στο 59΄ο Ελιονούσι πέτυχε το 2-0 και στο 66΄ο Μπέικ το 3-0.
Η ομάδα μας μείωσε με πέναλτι του Εφραίμ στο 80’ και στις καθυστερήσεις είχε δοκάρι με τον Ζάρνα.
Η Εθνική μας, που είχε στον πάγκο της το Σάββα Παρασκευά, αγωνίστηκε με τους Κίσσα, Ευθυμίου, Ζάρνα, Παναγιώτου, Κατσή, Πελεντρίτη, Τσιακλή (71’ Σταύρου), Κολοκούδια (61’ Μάρκου), Τόφα, Ξενοφώντος (46’ Δημητρίου), Εφραίμ
*Το παιχνίδι παρακολούθησαν γύρω στους 500 φιλάθλους.